Wednesday, 25 July 2012

Mug Baru Edisi Mr & Mrs S!!

Posted by Mr Syahmi & Mrs Shahiera at 9:06 pm
pernah nampak mug ade gambar tak?
alaaa yang ala2 herbeat tu..
tahu tak?

bagi yang tak tahu 
meh klik sini

haaa cantik kn??
so tadi petang yang cerah..
kami ni dok jalan2 la disekitar tempat kami belajar..
niat dihati nak jalan2 je..
sekali si mr s terpandang pulak kedai print2..

kami pon try la usha2 kat kedai tu..
tertarik sangat tengok mug yang ada disitu dan harganya sangat berbaloi-baloi..

setelah puas dengan hargenye , kami pon bersetuju untuk menggunakan perkhidmatan di kedai itu..
dan hasilnya ialah>
taraaaaaaaaa
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 

ok x???
cun kan??
mrs s punye warne pink..
mr s punye warne biru..

weeee..~
(entry hari ni just untuk promote mug baru kami yg comel..heheheh tq 4 reading)

0 00 berkongsi pendapat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mr Syahmi & Mrs Shahiera for ever! Copyright © 2012 Design and Graphic by Mr Syahmi and Mrs Shahiera Template